.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری لفظی در شورای شهر ساری

گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست :در جلسه ای که عصر دیروز با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ساری و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد در هنگام نطق شهردار ، یکی از خبرنگاران تذکری داد که با مخالفت سخنگوی شورای شهر ساری مواجه گردید و این امر موجب تنش و برخورد لفظی بین سخنگو و این خبرنگار گردید.
قابل ذکر است خبرنگار مذکور در حین جلسه و بعد از درگیری لفظی اقدام به تهیه یادداشتی نموده و تحویل مسئولین جلسه داد که متن یادداشت نیز توسط سخنگوی شورا قرائت گردید.
به نظر می رسد اصحاب رسانه ها و اعضای محترم شورای شهر بویژه سخنگوی شورا می بایست از سعه صدر بیشتری برخوردار بوده تا با تعامل و همکاری بیشتر زمینه انعکاس اخبار و رویدادها برای شهروندان فراهم گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دست نوشته های یک خبرنگار 25 شهريور 1387
با سلام
هرچند این مسئله و نامهربانی با اصحاب رسانه موضوع تازه ای نیست ولی اعضای شورای شهر بویژه سخنگوی شورا در حکم میزبان بوده و رسم مهمان نوازی اینگونه نیست هرچند روح خبرنگاری با نقادی و پرسشگری همراه بوده و از خبرنگاران نیز نباید چیزی جز این انتظار داشت ولی اعضای شورای شهر باید از آستانه تحمل و ظرفیت های بالاتری برخوردار باشند تا بهتر بتوانند در بررسی و پیگپری مشکلات مردم تلاش نمایند هرچند برخورد برخی از خبرنگارنما ها را نیز تایید نمی نماییم .
بهتر است اعضای شورا با درایت و سعه صدر لازم و در کمال آرامش نسبت به حل مشکلات بپردازند هرچند سخنگوی شورا پا را فراتر نهاده و مسئله دعوت گزینشی خبرنگاران را مطرح کردند که با روح اطلاع رسانی در تعارض است . البته اعضای شورا بخصوص سخنگوی شورا بهتر است همیشه بیاد داشته باشد خبرنگاران امین مردم و مسئولان هستند و اگر آنچه را که می بینند منعکس نمایند باید برخی از افراد عطای مسئولیت را به لقایش بندند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.